Labels

Archetype (6) bath (4) bb-cream (1) beauty routine (2) before and after (5) Bella Pierre (7) blog (3) blogsale (2) blushes (9) bronzer (2) brushes (30) Coastal Scents (8) Coastal Scents vs others (4) concealer (1) crapola (5) Dermoshop (6) DIY MMU (17) Dr. Hauschka (3) Dr. Scheller (5) E.L.F. (37) Ecotools (5) Elegant Minerals (2) entering giveaway (16) EOTD Black (1) EOTD blue (10) EOTD brown (40) EOTD Gold (4) EOTD gray (10) EOTD green (23) EOTD neutral (6) EOTD Pink (12) EOTD Purple (14) eotd rainbow (8) EOTD Red (2) Erth (1) Everyday Minerals (21) eyeliner (1) famous brand clones (1) finito (2) FOTD (14) foundation (33) fragrance (4) Frankenpolish (3) hair (10) HennesMauritz (1) hydrosol (1) I.R.Selling (1) illuminating and/or setting powder (1) Ilu Sõnum Beauty World Tallinn (3) inspiration (1) Jane Iredale (2) Joik (4) Lily Lolo (1) lips (8) LisaLise Pure Natural Skin Care (2) Lucy Minerals (3) Lumene (6) MAC (2) MAD Minerals (3) makeup remover (1) Manhattan (3) mascara (3) Max Factor (1) Meow (2) MicaBella (4) mineraalmeik (14) mineraalpuuder (1) MMU containers and jars (2) moisturizer (10) Ocean Mist Cosmetics (2) Ontic (1) pale skin (15) palette (6) Philosophy (1) pigment comparison (11) pressing eyeshadows (2) primer (5) PureLuxe (1) review (15) Reviews by others (8) ricinus oil (2) sale (18) Signature Minerals (2) silk naturals (2) Simply Naturals (15) Skin Mist (1) Smashbox (2) StarsMakeupHaven (2) storage (1) sunscreen (2) swatch (73) teeth (1) The Body Shop (3) The Conservatorie (28) The Make-Up Brush Company (3) tips'n tricks (3) TKB Trading (31) TKB vs Conservatorie (7) tools (1) Weleda (1)

Monday, March 1

Soon to arrive little E.L.F. hauls

E.L.F. has been teasing me... first the 50% off minerals offer, then the 50% off Studio line... I caved in, I surrendered, I am weak - as a result there are currently 2 little parcels on their way to me.


First order:
2 more mineral lipsticks in Cool Coral and Ripe Rose,
2 blending brushes from the one-dollar line,
mineral eye shadow set featuring the Basic Browns,
single mineral eye shadows in Earthy, Socialite and Royal
and the much praised mineral eyeshadow primer.
Cost: USD 25.95

Ordered on February 18, shipped February 23, arrived March 9.


And just as the 50% off minerals ended, they came with the offer on 50% off Studio line... My God, they really are evil busy little beavers over at E.L.F.

Second order:
The 11 piece Studio line makeup brush collection
3 of E.L.F.-s best selling 1-dollar line eyeshadow brushes
studio line kabuki face brush
liquid eye liner in Coffee (black liner was sold out yet again)
the double-ended eye primer and liner sealer from the studio series,
and the tweezers - perhaps I'll get a good quality one this time. I'm an hopeless optimist :D.
Cost: USD 31.45

Ordered on February 24, shipped March 2, arrived NEVER (were all sent back to ELF cause post office screwed up, verified the address on April 2nd, lets see what happens now - they should be sent again).

My only excuse for such spending - it's not all for me :P


(Sometimes I feel utterly embarrassed for my spending addiction - just think of all those starving children in Africa or homeless people on the street. This amount of cash would feed one of them for a week and I - I spend it on stuff I actually do not even need but only want. I believe there will be a no-buy soon, lasting as long as another good sale comes along or when I run out of mineral foundation).

Teinekord on lausa piinlik, et nii palju kosmeetikale kulutan ja aega raiskan. Ma ju TEGELIKULT ei vaja kõike seda kraami aga nii tore on jälle pakki saada! Nagu jõulud oleks aastaringselt... Ma juba vabandan ette kõigi ees, kes seda blogi lugema juhtuvad ning seetõttu samasse lõksu satuvad. Aga kes suudaks vastu panna säärasele iludusele nagu see siin paremal? Vaid 5 dollarit millest niikuinii 50% alla saab ja suurepärased arvustused siin ja seal.

12 comments:

Anonymous said...

Oojaa, ma tean seda tunnet, mis sees käib, kui postkastis uus pakk on :D Ootan palgapäeva, et ka ELF-i tellimus teele panna. (see studio allahindluskood näib siiani veel töötavat... thank god :D)

Anonymous said...

hmm.. ma olen koguaeg aru saanud, et soodustused kehtivad siis kui tellida ainult näiteks studio line asju. Nüüd ma mõistsin, et võib lisada ka teisi asju, aga soodustus kehtib ainult studio asjadele. Uhh. On mul õigus? Siis on küll pidu:D

LiisK said...

Jep - said õieti aru. Soodustus kehtib vaid Studio sarjale aga see ei takista samas tellimuses ka täishinnaga teisi asju ostmast :)

Anonymous said...

Registreerisin esmakordselt ELF'i lehele ja tekkis üks küsimus - nimelt hakkasin shipping information lahtrit täitma ja kui oli aeg valida riik, siis eestit seal nimekirjas ei olnud. Mida teha edaspidi kui on plaan tellimus kokku panna (e. palgapäeval siis :D) Kas checkoutis saab asukohaks Eesti määrata või mis, ma hetkel natuke lammas selle kohapealt.

LiisK said...

Lahenduseks on see, et astud sõjaväkkke. Maaks jätad mikidemaa ja sealt valid sõjaväeosa mis asuks Euroopas. Ma seda inffi eriti inglise keeles ei taha levitada, sest tegelt ju tegu minupoolse laussigadusega. pakid aga tulevad kohale küll, kirjuta kindlasti oma täisaadress, postikoodiga.

LiisK said...

No-no-no - thank YOU for reading
:)

Anonymous said...

Mina olengi no-buyl. Asi hakkas ikka kergelt käest minema.:P Aga see Studio 50% ale ikka kripeldab küll...

JJ said...

Kas ma tohin mainida, et mina olen külm kui kala? MA tariifilangus mõjus absoluutselt kainestavalt;)

LiisK said...

Pole hullu JJ, kui olen oma viimase hauli TKBst kätte saanud (maksude vältimiseks lasen tuua Soome kaudu, seal 45 EUR piir), kutsun külla :)

Anonymous said...

Juhu! Mina sain oma paki täna kätte peale pikka ootamist. Olin juba lootuse kaotanud kuid järsku oligi siin. Sai Studio pintsleid tellitud sõbrantsidele ja endale. Positiivne oli asja juures see, et kuigi ületasin tollimaksu alampiiri kaehkordselt, siis ei pidanud mitte midagi maksma:D Küll su pakk ka jõuab varsti!:)

LiisK said...

No mõnel ikka veab! Palju õnne :)
Ma loodan, et minu oma ka varsti kohale potsatab - lihavõteteks näiteks. Ma ise järgin seda tollipiiri kaunis hoolega, sest mind on 2x tollima palutud. Ei viitsi Eesti Postile jälle mittemillegieest raha kinkida.

Kommenteeri õige neid Studio-seeria pintsleid ka veidi, kuidas on teised?

Anonymous said...

Tegelikult ma juba varemgi kasutanud paari pintslit. Kõige sagedamini leiab kasutust Complexion brush, sellega hea põsepuna ja bronzerit peale kanda. Lineri pintsel meeldib mulle ka väga, sest see on väga peenike ja mu silmale sobib peenike lainerijoon. Contour brush on asendamatu kaaslane silmameigi puhul. Mul nii väikesed silmad ja siis täpsemad pintslid paremad. Tegelikult endale tellisin kogu kupatuse üldse puudripintsli ja selle pintslikoti pärast. Ja varupintsleid oli ka vaja kui teised mustad. Ainuke miinus mis kogu kupatuse juures selgines, oli see, et mul on kaks põsepuna pintslit komplektis, aga angled foundation pintsel puudus. Aga ma ei oskaks vist sellega nagunii midagi peale hakata. Uuh, jube pikk tekst tuli. Aga ma lähen nüüd seda powder brushi proovima:D